Online
a za rozumné
ceny

tel.: +420 417 532 970
mob.: +420 603 842 006
info@gift.cz

Otázky a odpovědi

Proč požadujete logo v křivkách?

Je zde několik důvodů, které se pokusíme jednoduše shrnout. Část tiskových technologií, jako například tampónový tisk či sítotisk, vyžaduje přípravu filmů, ze kterých se následně vytvářejí tiskové šablony či tiskové polymery. Kvalita podkladů do značné míry ovlivňuje i výslednou kvalitu tisku a proto je potřeba s Vaším logem/tiskovými daty pracovat a pro tisk jej připravit, což nám umožní pouze práce v křivkovém formátu. Laserové gravírování pak potřebuje úpravy loga tak, aby se nepřekrývaly jednotlivé vrsty. Pro výšivku je nutné připravit vyšívací program, i zde je "práce v křivkách" nevyhnutelná. U barevných separací je situace ještě složitější a je potřeba s logem pracovat z pohledu tisku jednotlivých barev. U tisku v režimu CMYK je naopak rastrový podklad standardem. Pokud si nejste jisti, stačí nám Vaše tisková data zaslat a my Vám sdělíme, zdali bude potřeba je upravit pro Vámi vybranou technologii tisku a jakou částkou by případné úpravy byly zpoplatněny.

Zde si můžete stáhnout dokument vysvětlující rozdíl mezi bitmapovým a křivkovým formátem. 

Proč mi chcete účtovat převod loga do křivek?

Věřte, že to není náš rozmar :-) …. Zde si můžete přečíst, proč je logo v křivkách potřeba. Vaše logo bylo dodáno v jiném, nežli křivkovém formátu a je tedy nutné jej do křivek převést. U jednoduchých podkladů to může být práce na pár minut, u barevných separací a složitých úprav i práce na několik hodin. Toto není možné definovat dopředu a proto každou úpravu zkalkulujeme individuálně dle skutečné časové náročnosti.

Zaslali jsme logo v křivkách a stejně požadujete platbu za úpravu loga?

Jedná se o velmi specifické případy, kdy je logo sice dodáno v křivkách, ale buď bylo pouze jednoduchým způsobem do křivek převedeno a kvalita neodpovídá požadavkům pro tisk - často se jedná o převod pomocí "automatů" z rastrové předlohy. Další možností je, že logo je značně komplexní a není upraveno pro potřeby tisku a tak se stává, že prvotní logo složené z několika desítek až stovek objektů je po finální úpravě redukováno na jeden či několik málo segmentů. Tuto skutečnost vždy řešíme se zákazníkem individuálně a pokud to požaduje zašleme náhled "drátěného" modelu, kde je patrné, jak je logo skutečně připraveno.

Co to je grafické zpracování podkladů a jaká je jeho cena?

Je to úprava Vámi dodaných grafických dat pro potřeby konkrétní tiskové technologie. Orientační ceny naleznete v našem ceníku tisku.

Oproti minulé zakázce chci změnit velikost tisku, budu muset platit znovu přípravné práce?

Nebude Vám účtováno grafické zpracování podkladů, nicméně filmy, tiskové polymery pro tampónový tisk, sítotiskové šablony (ostatně ty se připravují vždy nové :-) ) se budou muset vyrobit nové a je tedy třeba jejich výrobu zaplatit.

Jak mám chápat pojem opakovaný tisk, který je možné zvolit v online katalogu při objednání potisku?

Opakovaným tiskem se rozumí tisk shodný s minulou zakázkou, tedy stejná velikost, typ tisku. V případě jednobarevného tisku je možné barvu u další zakázky změnit, u vícebarevných tisků je toto potřeba ověřit, zdali nebude potřeba změnit tiskové filmy a polymery.

Již mám vyšívací program, musím za něj nově platit?

Pokud bude Váš program kompatibilní s našim softwarem pro tvorbu výšivek (Tajima by Pulse), nebudeme Vám účtovat žádné náklady za jeho úpravu/přípravu. V opačném případě Vám sdělíme cenu za úpravu před zahájením realizace zakázky.

Oproti minulé zakázce chci změnit velikost výšivky, budu muset platit nový program?

Odpověď bohužel není jednoznačná. Dokážeme poměrně snadno změnit velikost výšivky, ale pouze za předpokladu, že jedná o změnu velikosti v řádech desítek procent. Pokud je zvětšení či zmenšení větší, může to v konečném důsledku znamenat i tvorbu zcela nového vyšívacího programu. Prosím kontaktujte nás s konkrétním dotazem pro změnu velikosti .Ověříme možnosti a odpovíme Vám, zdali je změna možná bezplatně, případně jakou částkou by byla zpoplatněna.

Proč jsem v online nabídce neměl podtiskovou barvu a nyní ji doporučujete?

Problematika kdy použít podtiskovou barvu je poměrně komplexní a nelze ji nějakým jednoduchým způsobem definovat online, navíc by to Vás zákazníky zatěžovalo a vyžadovalo velmi přesné definice tisku. Proto, pokud po obdržení Vašich podkladů a objednávky či poptávky zjistíme, že je lepší zvolit podtisk, budeme Vás o této skutečnosti informovat a na Vás bude zdali tuto změnu budete akceptovat. Vězte, že se vždy snažíme najít řešení, pro dobrou kvalitu při zachování rozumné ceny.

Mám logo, ale nemohu soubor otevřít, co s tím?

Zašlete nám jej a my Vám sdělíme zda-li je vhodné pro danou technologii tisku, případně kolik by stálo jeho grafické zpracování pro Vaši zakázku.

Nechci tisknout podtiskovou barvu, je to možné?

Ano možné to je, ale v tomto případě se vzdáváme odpovědnosti za finální barevné podání tisku. Pokud jsme Vám podtisk doporučili, vězte, že vzhledem ke kvalitě je to to nejoptimálnější řešení.

V jakém formátu požadujete logo/grafické podklady?

Obecně preferujeme podklady dodané v křivkovém formátu. Pokud takto zpracované logo či tiskový podklad nemáte, nevadí, zašlete nám logo "tak jak jej máte" a my Vám po jeho kontrole sdělíme, kolik bude stát grafické zpracování pro Vaši zakázku. Samozřejmě jsou zakázky, kde je vhodnější nebo jediný možný podklad rastrový. Obecně můžete grafické podklady poslat v libovolném formátu, my si s tím nějak poradíme :-) ....

Grafiku nám připravuje náš grafik či grafické studio, co je potřeba vědět?

Pokud je grafik/studio znalý/é technologie, stačí mu upřesnit, jaký způsob tisku bude realizován a oni již vše řádně připraví, pokud tomu tak není, doporučíme parametry pro tvorbu podkladů. Jako nejlepší řešení však vždy doporučujeme nás nakontaktovat přímo s Vaším studiem a my si dohodneme veškeré detaily a upřesnění, bez toho abychom Vás zatěžovali.

Uvidím před tiskem náhled?

Ano, před realizací zakázky, obdržíte korekturu potisku, viz. …….

Proč obdržím korekturu tisku až po objednání či zaplacení zálohy?

Jak to napsat a nedotknout se Vás, poctivých?!? :-) …. Prostě proto, že vytvořit korekturu je práce jako každá jiná, někdy na minuty, jindy na hodiny, proto chceme mít jistotu, že naše práce nebude zbytečná, protože samotná korektura u nás, narozdíl od konkurence, není zpoplatněna. V tomto, stejně jako v jiných, případech, nám byla učitelem praxe.

Jaký typ tisku zvolit?

Tato otázka je častá, ale vzhledem k rozsáhlosti sortimentu našeho online katalogu téměř neodpověditelná, tedy ne stručně a jednoduše v rozsahu našich otázek a odpovědí. Proto nejste-li si jisti, zašlete nám Vaše logo a upřesněte o jaký reklamní předmět máte zájem, případně nám můžete upřesnit zaměření/cílovou skupinu a my Vám doporučíme vhodné provedení tisku, vhodnou velikost či další upřesnění.

Proč musím platit sítotiskovou šablonu při opakovaném tisku?

Síto je připravené pro jednu tiskovou zákázku, poté je motiv odstraněn a síto se použije pro jinou zakázku, z toho důvodu je třeba jej pokaždé vyrobit znovu. Důvodem proč síta nelze skladovat je jejich cena, značná prostorová náročnost a také fakt, že druh síta (sítoviny) se volí nejen podle motivu, ale také podle materiálu na který se bude motiv tisknout.

Proč je cena sítotiskové šablony tak vysoká?

Přečtěte si prosím zde jak se síto připravuje pro tisk a věřím, že poté budete souhlasit, že cena za přípravu šablony je skutečně férová :-) . Nezapomeňte prosím, že v ceně šablony je zahrnuto i seřízení stroje.

Proč je cena tiskového polymeru/štočku tak vysoká?

Přečtěte si prosím zde jak se polymer připravuje pro tisk a věřím, že poté budete souhlasit, že cena za přípravu "klišátka" je skutečně férová :-), nezapomeňte prosím, že v ceně je zahrnuto i seřízení stroje.

Poskytujete expresní dodání a tisk, jaký je příplatek za tuto službu?

Pokud je to kapacitně možné, jsme připraveni Vám zakázku vyrobit v expresním termínu, vždy se snažíme tuto situaci řešit individuálně a pokud není potřeba zvýšených nákladů na logistiku, poskytujeme tento "servis" ZDARMA, tedy bez zvýšení ceny.

Jaké jsou termíny dodání?

Termín dodání zboží bez tisku je uveden v detailu u každého reklamního předmětu, na potisk je potřeba počítat s 5-15ti pracovními dny. Konkrétní termín dodání Vám potvrdíme obratem po obdržení objednávky a tiskových dat. Zde však upozorňujeme na sezóní výkyvy a to především v závěru roku - v období od září do prosince. Nezapomeňte však také na to, že pokud to je možné poskytujeme našim zákazníkům EXPRESNÍ dodání BEZ PŘÍPLATKŮ.

Proč požadujete zálohu na dodávku reklamních předmětů?

Zálohová platba ve výši 60% z ceny zakázky je standardní platební podmínka, vyjímku tvoří pouze smluvně vázaní a dlouhobý odběretelé. Tento postup je naší ochranou, pro případ, že by z jakéhokoli důvodu nedošlo k odběru zboží. Potištěné reklamní dárky a reklamní textil jsou pro jakékoli další použití neupotřebitelné, odstranění loga je značně problematické a ve většině případů nemožné. Věříme, že tomuto postupu rozumíte.

Agenturní slevy, spolupráce s reklamními agenturami či jiný typ spolupráce?

Patříte-li k zákazníkům ze skupiny prodejců reklamních dárků, reklamních studií, agentur, či máte zájem o zprostředkování obchodu s námi, prosím kontaktujte nás pro dohodnutí individuálních podmínek.

Obdržel jsem poškozené nebo jinak nekvalitní zboží?

Ať již se bude jednat o chybu přepravce a poškození zboží při dopravě, nebo chybu naší (i když se nám to stává jednou za 10 let :-) ) vždy přistoupíme k řešení individuálně a s cílem problém rychle a k Vaší spokojenosti vyřešit. Prosím kontaktujte nás neprodleně po zjištění jakéhokoli problému.

Neobdržel jsem potvrzení objednávky z E-shopu?

Obvykle potvrzení objednávky "chodí" v řádu minut, někdy může dojít ke zdržení, pokud však neobdržíte potvrzení během 2-3 hodin, prosíme kontaktujte nás a my stav objednávky ověříme.

Je cena na internetu včetně tisku skutečně konečná?

Ano, cena je konečná a závazná, žádné skryté náklady Vás nečekají. Jediné kdy může dojít ke změně, je případ kdy po vzájemné dohodě dojde ke změně způsobu tisku, u tisku bude potřeba podkladový tisk, či dojde k chybě při definici tisku při Vašem objednání - typickám příkladem může být třeba špatné zadání velikosti tisku či jeho barevnosti.

Našel jsem stejný produkt za nižší cenu, nabídnete mi slevu?

Nechceme Vám nic slibovat, může se stát, že reklamní předmět, který považujete za stejný je podobný, liší se materiálem, balením či jinými aspekty. Nicméně je možné, že produkt je nabízen jinde za nižší cenu. A po našich zkušenostech z posledních let, kdy se začali realizovat tolik "populární" e-aukce, ve stylu dodavateli sedřeme Tě z kůže :-), již víme, že "je možné i nemožné" a někteří jsou ochotni "jít" pod náklady. Náš slogan zní "ONLINE a za rozumnou cenu". Upřímně se snažíme, aby naše ceny byly vyvážené, přijatelné a to především z pohledu cena/poskytnutý servis a věříme, že budeme mít možnost Vás o tom přesvědčit. Budeme rádi když se na nás obrátíte se svou poptávkou a pokusíme se najít řešení Vám na míru.

Nenašel jsem reklamní dárek podle mých představ, nebo správnou barevnou variantu, máte řešení?

Prosím upřesněte nám Vaši představu, cenové rozpětí, množství, požadovaný termín dodání, cílovou skupinu, barevnost, požadovaný tisk apod. (samozřejmě nemusíte specifikovat vše, ale čím více informací budeme mít tím lépe). A my se pokusíme najít to pravé řešení pro Vás, ať již se bude jednat o reklamní dárek z katalogu, či výrobu na míru nebo unikátní produkci zakázkového textilu.

Jsme příspěvková či nezisková organizace, nadace, můžete nám nabídnout nějakou slevu?

Ano, prosím kontaktujte nás s konkrétní poptávkou a my Vám nabídneme nejlepší možné podmínky.

AKTUALIZACE k 8.4.2014: Zavedli jsme novou a stálou slevu ve výši 15%.

Jsme začínající firma, máte pro nás nějakou nabídku?

Také jsme začínali :-), proto nás prosím kontaktujte a my se pokusíme Vám nabídnout výhodnější podmínky.

Proč máte minimální výši zakázky ve výši 3.000,- Kč?

Neposkytujeme maloobchodní služby, a minimální výše zakázky bez tisku (3.000,- Kč bez DPH) je navržena tak, abychom nemuseli "schovávat" poplatky spojené s logistikou drobných/podlimitních zakázek do ceny dárků. U zakázek bez tisku je tedy příplatek za podlimitní zakázku ve výši 250-ti Kč.

Mohu si objednat jeden kus?

Je možné objednání vzorku s manipulačním příplatkem.

Proč jsou vzorky zpoplatněny manipulačním poplatkem?

Vzhledem k tomu, že neposkytujme maloobchodní služby, nejsme "vybaveni" na kusové dodávky, zasílání vzorků je proto náročnější a je tedy zpoplatněno manipulačním poplatkem ve výši 250,- Kč. Pokud však bude vzorek vrácen do 14-ti dnů, bude Vám hodnota vzorku a 50% z manipulačního poplatku vráceno, při realizaci objednávky vracíme manipulační poplatek v plné výši. Pro naše stálé a smluvní zákazníky poskytujeme vzorky zdarma.

Mohu objednat zboží i když nejsem/nejsme firma?

Ano, ale dovolujeme si upozornit, že v tomto případě je možné objednat zboží pouze společně s potiskem. Zboží bez tisku není určeno pro maloobchodní prodej. Na reklamní zboží opatřené Vaším tiskem nelze uplatnit právo na vrácení či výměnu zboží, při objednání přes náš e-shop.

Rád bych změnil mého dodavatele reklamních předmětů, ale obávám se, že se mi výroba nových filmů, polymerů či vyšívacího programu prodraží, můžete mi nabídnou slevu z těchto prací?

Ano, prosím, kontaktujte nás a společně s Vaším požadavkem nám pošlete Vaše logo, poskytneme Vám slevu z přípav tisku v rozmezí 50-100% :-) …

Ve Vašem online katalogu jste uváděli, že zboží je skladem, ale nyní jste mi oznámili, že je vyprodané, jak je to možné?

Akualizace online katalogu probíhá několikrát denně, a vyjímečně a to převážně v době vánoční sezóny se může stát, že mezi aktualizací a Vaši objednávkou došlo k vyprodání zásoby. Nebojte se, uděláme vše proto, abychom Vám nabídli vhodný alternativní dárek a navíc Vám poskytneme slevu jako kompenzaci za vzniklé problémy.

Mohu Vaše dárky opatřit jakýmkoli logem či logem třetích stran?

Ne, toto možné není, jako objednavatel musíte být oprávněn k použití loga, po Čechách toto oprávnění vyžadujeme pouze v nejasných či sporných případech - vždy vycházíme z aktuálních údajů z registru Uřadu průmyslového vlastnictví. Při výrobě na zakázku je toto oprávnění vyžadováno vždy, abychom předešli možným problémům při dovozu zakázky na území EU a České republiky.

Jste schopni nám připravit kreativní návrhy pro výrobu reklamních předmětů, a to včetně zakázkové výroby? Kolik nás to bude stát?

Ano, tuto službu nabízíme, prosím sdělte nám co nejvíce informací k Vašemu požadavku či kampani, na jejich základě Vám předložíme cenovou nabídku. Při realizaci zákázky Vám část, případně celé náklady spojené s návrhy odečteme.

Proč jsou předvýrobní vzorky při výrobě na míru poměrně drahé, vždyť se vyrábí převážně v Asii?

Cena vzorku se skladá z řady položek, příprava vzorku, nastavení strojů, přípavu forem, barvení látek, tisky, expresní přepravy a dalších dílčích částek, které v konečném důsledku mohou tvořit poměrně vysokou částku. A ani Asijští dodavatelé stejně jako my v Čechách či Evropě nejsou nadšení výrobci vzorků :-), proto jsou často jejich ceny za vzorek nadsazeny, ale je téměř pravidlem, že se následně od ceny zakázky odečítají, což Vám samozřejmě nabízíme i my. Cenu vzorku Vám vždy oznámíme předem, včetně toho jakou část z ceny vzorku Vám odečteme v případě realizace zakázky.

Mohu si objednat jeden vzorek s tiskem?

Ano, v tomto případě je nutné počítat s úhradou kompletních nákladů pro potisk tohoto jednoho kusu a manipulační poplatek za vzorek ve výši 250,- Kč.

Jak máte ošetřenu kvalitu výroby reklamních předmětů a reklamního textilu v Asii?

V Asii vyrábíme již řadu let, realizovali jsme jak drobné zakázky, tak výrobu reklamních dárků pro podporu národních kampaní. Tyto zkušenosti nám umožnili vytvořit si vlastní know-how, jak zajistit konzistenci a kvalitu výroby na dálném východě.

Opravdu je nutné při výrobě na zakázku počítat s dodáním v rozmezí 3-4 měsíců?

Odpověď není tak jednoduchá, u zakázkové výroby textilu jsme schopni zajistit dodávky již v rozmezí 4-5 týdnů, ve specifických případech i dříve, u ostatních produktů je situace velmi odlišná a realizace se může pohybovat v rozmezí od 14 dní až po 3-4 měsíce, vyjímečně i déle. Skutečně je to velmi individuální záležitost, některé produkty lze zasílat letecky, u jiných zakázek může být vzhledem k objemu jedinou rozumnou volbou námořní případně kombinovaná přeprava. Prosím kontaktujte nás s konkrétním požadavkem a my Vám připravíme návrhy řešení.

Obdržel jsem tiskovou korekturu, co s ní ? :-)

Korektura tisku je VELMI zásadní věc. Prosíme věnujte korekturám zvýšenou pozornost a to především pokud se v korektuře vyskytují texty, odkazy na webové stránky, kontaktní údaje apod. Při tvorbě podkladů a korektury se snažíme vše řádně kontrolovat, ale jsme "pouze" lidé a chybička se může vloudit. Tisková zakázka je vždy realizována na podkladě schválené korektury a pokud jsou v korektuře schválené chyby, budou tyto pravděpodobně i na finální produkci (přestože se snažíme kontrolovat veškeré údaje ještě jednou před samotným tiskem). V tomto případě je reklamace nemožná a zákazník je povinen zakázku odebrat, případně zaplatit náklad spojené s přetiskem - pokud je technologicky možný. Vzhledem k tomuto, prosíme o DŮSLEDNOU kontrolu tiskové korektury a její následné písemné/mailové potvrzení.

Reklamní předměty a daňové výdaje, jak to je s hranicí 500,- Kč?

Aby byl reklamní předmět daňově uznatelný, musí splňovat tyto podmínky:
- hodnota dárku nepřesahuje částku 500,- Kč bez DPH (u neplátců daně pak včetně DPH)
- předmět je opatřený logem, názvem obchodní firmy, názvem propagovaného produktu či služby
- dárek nesmí být předmětem spotřební daně s vyjímkou "nešumivých" vín

Tedy stručně, předmět musí být potištěn logem Vaší společnosti, či jiným sdělením vázaným k Vaší obchodní činnosti a jeho cena nesmí přesáhnout částku 500,- Kč. Reklamním předmětem mohou být i nešumivá vína.
 

Mohou být lihoviny a vína uznána jako reklamní předmět, pokud nám je opatříte logem?

Ne a ano. Produkty, které jsou předmětem spotřební daně nemohou být považovány za reklamní předmět, ani v případě označení logem (či jiným obchodním sdělením). Vyjímku tvoří nešumivá vína, která za předpokladu, že jsou opatřena logem a jejich cena nepřesáhne 500,- Kč bez DPH (u plátců DPH) jsou uznatelným daňovým nákladem.

Jak je to s dárky jejichž hodnota je vyšší nežli 500,- Kč?

Pokud je hodnota dárku, včetně potisku a všech souvisejících služeb, vyšší nežli 500,- Kč bez DPH*, pak se jedná o nedaňový výdaj bez možnosti odečtů DPH.

* - platí pro plátce DPH, pro neplátce DPH nesmí být hodnota dárku vyšší nežli 500,- Kč včetně DPH.

Proč zvolit právě nás?

Ke každé zakázce a zákazníkovi volíme - osobitý přístup.  Víme, že jedině - rozumná cenová politika, může být základem pro - dlouhodobou spolupráci, na kterou klademe důraz a jsme přesvědčeni, že poměr cena/kvalita/servis je u nás velmi vyvážený. V neposlední řadě, se považujeme za "trhu znalé" a věříme, že Vám dokážeme poradit při hledání vhodného řešení a to nejen pro reklamní předměty z katalogu, ale i pro výrobu dárků na míru, se kterou máme dlouholeté zkušenosti a především pak unikátní zakázkovou výrobu textilu - kde si dovolíme tvrdit, že "boříme omezení katalogového textilu".

Těšíme se na spolupráci s Vámi kolektiv společnosti.

VÍCE O SPOLEČNOSTI

Kontakty

Gift 3D, spol. s r.o.
A. Sochora 1338, 415 01 Teplice

IČO: 28690214
DIČ: CZ28690214

pevná: +420 417 532 970
mobil: +420 603 842 006
E-mail: info@gift.cz

KONTAKTUJTE NÁS

Copyright © 2013 GIFT 3D, spol. s r.o.

Vytvořila společnost Pro-idea.cz

Obchodní podmínky